Total Pageviews

Tuesday, February 2, 2010

fiRst ENtry


Wow..wOw..woW..at last aku pon da ade blog beb..biaR btOi aku nie..mcm x caye jeR..trase cm kelaka pon ado sbb aku ni mmglah bukan jenis nak ngarang2 apatah lg nak menekan2 keyboard laptop umpama sedang bermain piano ni...hehehe...

pasnie mesti mendapat carutan yang maha dahsyat dari kawan - kawan aku yang sengal itew kan,tetibe nak create blog bagai
chantek ker?? jawapannye,ade aku kesah??ko ade keR??noN adOOO!!!
tetibe lak mencarut dlm first entry ni kan,x senonoh btol...huhu..


sebenaRnye saje jer nak buat blog ni sbg medium meluah kan perasaan katenyeR.. yelah asyik aku je dgr luahan perasaan org laen xde plak org nak dgr perasaan aku..konpiuss tOl ..ko igt aku kaunselor keRR??(matilaaa.. maap yg terase yerr),selain itew blog ni la yg akan menjadi medium rasmi utk mendedahkan aktiviti2 bermoral aku,so nanti takla timbul gosip2 murah kan??paling pEnting,ade la gak aktiviti berpaedah(erk,berpaedah kahh??) yg aku buat time fRee kan xla layan counteR stRike 24 JAM!!!


pape pon,gua bg credit kat mR.dEbot yg telah bertungkus lumus bermandi kan keringat membantu gua membuat blog yg lite2 ini..walaupun cikgu ini tintong yerr mengajar anak murid nye yg lombab ini tp akhirnye siap gak blog aku kan...tenkiu cg.dEbot!!!



So,kpd pembaca2 blog yg pelik(sbb sanggup bace blog aku) nn
tikan entry menarik dari gua slps ini k...(beRangan lagikkk..aiyooo)

p/s- aku tepikir sblm aku buat blog ni,ade ke org nak bace bl
og aku???mungkin xde langsung!!!!! hahahahaha.....=)

(sesuai x pic nie ngan situasi welcome???erk~)




2 comments:

  1. motif hanjeng i.. wlpun i ketingtongan tp jd gak blog kau.. at last ade gak blog kan.. huhu..

    ReplyDelete
  2. ecing kau ek...hamboi...sibuk nk berkarya dlm blog ye...pas ni ko xfollow blog aku siap kau..

    p/s: klo nk tau ade org bace blog kau ke x, ltk la visitor counter @ web counter..so, tau la ade org bukak blog kau..huhuhu

    ReplyDelete